New-styler - Audrey K

Sitter just nu och tecknar på den fjärde bilden som ska vara med i utställningen. Jag hade faktiskt en liten drös med tidigare bilder som skulle vara med, men sen kom jag in i den här Audrey K - kapade kroppsdelar - grotesque - melancholy - what the hell -perioden innebär att en helt ny stil har avlats fram (jag tycker iallafall den skiljer sig väldans från tidigare teckningar). Så just nu har jag 4 bilder som jag inte ens är klar med. Vafan Tanya

Jag lovar er bilder gång på gång, men det är svårt när man inte har grejer!
Fortsätt hålla ögonen öppna, rätt som det är trillar det in en bild eller två.

Här får ni en typisk Audrey K. Ni kanske fattar varför jag aldrig blir nöjd med något jag själv gör.


Mayakashi by Audrey K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0