Halvläkt tatuering

Nu har min tatuering nästan läkt klart, ska bara klia sönder den lite till. Har still ingen kamera, så jag tar en bild med denna snodda laptops cam. Måste påpeka att jag är grymt nöjd med textningen, mer text åt Tanu!

Lite varning tror jag. Hela mina ben kommer vara täckta av bläck om ingen stoppar mig. Man blir riktigt
beroende, både att tatuera och att tatueras. Synd bara att det är så svårt att tatuera sig själv på baksida ben.




Liten bild, ska ta en skarpare och framförallt närmare inom någon framtid.

Och för dem som undrar vad det står:
FRENGER - Not quite a friend, but not quite a stranger

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Hejsan!

Vill du ta del av våra 500-1500 läsare?

Var då med och tävla i dagens blogg hos oss :)

ledsen för reklamen!

Kram kram /Shorty&Myzan

2011-01-19 @ 01:00:02
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fyfan va du är duktig Tanya!!

Du kommer få göra en tattoo på mig sen om du vill ;)

Keep up the good work.

2011-01-19 @ 09:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0