Sneakpeak ''Not today''

Kommer nog byta header inom en snar framtid. Stay tuned!

Började med en ny teckning idag. Äntligen!! Känns som att jag börjar komma igång nu efter den jävligt tunga tecknarsvackan. Har inte tecknat på hur länge som helst, känns det som iallafall.. Känns i vilket fall skönt av bara fan att skapa igen. Det blir inte perfekt, men när är jag någonsin nöjd ?

Tänkte att jag kanske hinner jobba ihop lite material till en utställning i Örebro vår. Om det fortsätter kännas såhär bra dvs! Hamnar jag i en svacka igen vet jag inte om jag stänger ner tecknarkiosken. (Haha, eller hur..)

Bilden har jag redan döpt till ''Not today''. Tecknade i ca
3 timmar med 6Bpenna, liten stompfer och stiftpenna.


Kommentarer
Postat av: Malin



Hej. Ramlade in på din sida efter att jag såg du kommenterat hos emmelie åslin. Måste säga att jag är GRYMT imponerad av dina tavlor och har en lite försiktig fråga om du möjligtvis säljer dom? Jag och sambon är ute efter tavlor att ha upp på ena väggen i v-rummet och vi har fastnat för detta stuk och vi har varit nära på att köpa ett par liknande på gallerix men det har inte blivit av då jag inte är helt förtjust i den färgton just de tavlorna går i.

2010-11-28 @ 12:52:45
URL: http://rajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0