Little box of bajs

Sådär. Nu är bakgrunden äntligen ordnad, fast 100%igt nöjd kan jag inte påstå att jag är på långa vägar. Det är med kodmallar osv är en jävla historia, får se till att hitta någon som kan göra det åt mig.. Och lyckas, förstås.

Tillsvidare bjuder jag på min ''Little box of love bajs!''. Kul grej jag gjorde för att personalen på något vänster snackade just bajs på Lilla Kvarn. Bröt ihop av inombordsskratt några gånger under tillverkningen (vem vet vad förbipasserande tänkte när jag skrattade rakt ut i tomma luften..), men jag blev riktigt nöjd. Fyllde den med två negerbollar och lät den stå i kylen några dagar.. Var den sedan tog vägen vet ingen.

Jaja. Fin idé iallafall. Tack Martin för grundboxen.

 

Kärleksfull present. Ska nog göra några sådana till alla hjärtans dag

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0