Festsugen med tatueringsmaskinen bredvid

Sitter just nu i Kumla hos Kim och är lika osocial som dem. De spelar Wow :( Äckligt sugen på fest men närmsta fest är i Örebro och det är därmed bussar att passa och promenader att gå osv. FAN ! Att jag är född så otroligt lat. Krogen lockar mer än tillåtet, men i brist på leg funkar det inte riktigt .. Jobbigt läge. Sitter här med mitt rödvin och ser sur ut.

Tatueringsmaskinen har iallafall kommit, men jag förstår inte alls hur i helvete den fungerar eller ens hur man sätter ihop den. Har fått med två cdskivor med instruktioner, men med tanke på att min dator inte vill acceptera cdskivor gick det ju åt helvete.

Vill på feeeest eller krooooooogas

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0