Tre små teckningar - Äntligen!

Jag såg en tjej i transformersboots på bussen idag. Det var längesen jag såg, ett tag där var de ju riktigt populära.

Jag har i vilket fall tecknat för första gången på två-tre veckor idag. Blev inte klar med någon av mina mångtals halvfärdiga bilder, men tids nog (förhoppningsvis). Lånar Kims webcam i brist på egen dator och kamera. Fan, måste verkligen ta mig till elgiganten och köpa mig en ny snart...

Liten förhandstitt på två av bilderna. Den första var den jag arbetade med idag. Bild nr 2 började jag med för kanske två månader sen, och har inte kommit längre än så. Sist har vi två bilder jag nätt och jämt börjat med, och det är ungefär så resten av teckningarna ser ut...

Skriver mer ingående om dem när jag slutfört dem. Inte alla på en gång då. Inspired by Steampunk kommer antagligen att bli klar först, om inte ''In the name of love'' hinner bli klar före. Ni märker om ni håller gluggarna öppna.



Inspired by Steampunk



Exotic dancer



Life is full of obstacles and optical illusions och odöpt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0