Valborg 2010

Nu ska vi försöka få ihop lite om mitt valborg då. Var väl egentligen inget speciellt sådär, åkte till Öebo med 18.00bussen och möttes upp av Anna och Jonna som visade mig vägen hem till Anna medan de båda förundrades på varför mitt hår blivit så långt. Väl uppe i Annas mysiga lilla etta fanns en Sara som lyssnade på Danko Jones och rökte till en Heineken. Själv hade jag med mig tre spendrups (inte bright den här gången, tyvärr) och en liter merlotvin, som inte smakade lika bra som jag minns det. Önskade jag hade tagit med mig fler öl istället ..

Yada, tog en taxi till Varberga från resecentrum (efter att ha missat bussen och ingen orkade vänta i en halvtimme på nästa), och kom fram. Möttes av Sara classmate och gick in i en liten mysig lägenhet där. Jag hade under första kvarten problem att få upp min vinflaska då vinöppnare inte fanns tillgängligt, men efter whine och våld gick det. Drack som mest 2-3 glas av det, sen fick jag öl av Kim istället .. Vilket smakade fan så mycket bättre. Venne vad det är med mig, jag som brukar gilla de flesta rödviner ..

Tog sista busen in till stan igen runt 02.00, och dum som jag är hoppar jag av vid resecentrum istället för att åka hela vägen hem till Dennis. ÅH vad dum jag är. Jaja, efter en tur till Mcdonalds och en hel del whinande började jag promenera till Almby, och det måtte ha varit den jobbigaste och svettigaste promenaden jag någonsin varit med om .. Fy faaaaaaaaaaaaaaan

Inget råsupande för min del, och ja, den kunde ha varit roligare trots att jag hängde med sköna människor. Tyckte i ärlighetens namn att vi kunde ha stannat hos Anna, lär till nästa gång!

Sen undrar jag varför jag sitter och skriver om sånhär onödig skit. Jaja, fler bilder, fler teckningar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0