Solig sommardag hos Mor

Idag vaknade jag med torkat rödvin på läpparna och med soligt väder utomhus. Varmt och lovely var det, så jag tog systers jeansshorts och gick ut i solen för att fortsätta skrapa det här jävla huset. Det fattas pengar till min festivalkassa, har det lite tajt med S!estafestivalen nu. Satt och gnällde som en vanligt när Mor räddade mig genom att ge mig pengarna som fattades om jag skrapade/målade huset !!

Det är ett sjukt jobbigt jobb (för min högerarm iallafall), men varje gång jag är påväg att ge upp tänker jag på att jag äntligen ska få se Mew spela inom sex sagar. AAAAHHHHHHHH MEEEEEWWW IN MY HEART FOREVEEEERRRR

Går fan inte att uttrycka vad jag känner inför detta, jag som klämde fram en tår eller två när jag såg KoRn i somras. Hur fan ska jag bli när jag står och ser på Mew ?!?!?!?

Yääääh. Jag kände mig som någon sexy workerbrutta i värmen, haha
Krångligt jävla jobb, någon som kan göra det åt mig kanske ? :)

 

Dagsfärsk bild, för en gångs skull !! Ska börja använda den nya kameran mer, jappjapp

 


Kommentarer
Postat av: Ika

2010-05-25 @ 06:08:28
URL: http://xxikaxx.blogg.se/
Postat av: Ika

De sakerna du kan göra med en cigg i handen imponerar mig ;)

2010-05-25 @ 06:08:49
URL: http://xxikaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0