Festivalångest

Jag har festivalångest. Jag ville inte åka därifrån. Jag ville inte att festivalen skulle ta slut. Jag ville inte sluta umgås med grabbarna. Haha, jag måste erkänna att jag saknar dem något enormt, sjukt härliga människor. Skäms jävligt mycket för saknaden faktiskt, var en pain in the ass och plågade dem under hela festivalen då jag frös för mycket för att gå tillbaka till campingen.. Gnällde var nog det enda jag gjorde, och dum som jag är lyckades jag få med mig deras jacka och byxor hem. ÅH vad arg jag blir på mig själv. De tycker antagligen att det var skönt att bli av med mig haha.

Har iallafall  som sagt lyckats få med mig Mojes(?)jacka och Johns byxor, så jag lär väl leverera dem någon gång under festivalsommaren. Förlåååååt grabbar ! Ska åka från helsingborg nu, sex timmar i bil mot örebro lockar ... not. Hatar livet. Vill dö i väntan på nästa festival.

Laddar upp bilder från festivalen nånstans sen när jag kommer hem .. Om jag inte avlider av ångest i bilen dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0