Babyblue babyshoes

Dagen började med trötta ögon som sved något enormt, antagligen pga 3 timmars sömn. Inte ofta jag får mer
än 5 timmar om nätterna, fy ! Och jag skyller inte på att jag sitter vid datorn, för igår tog det en evighet i mörkret
innan jag entrade drömmarnas värld .. Jävla skitsvårt det ska vara att somna då.

Nu blir det i vilket fall en liten titt på skorna jag ropade in i fredags ! Jag passar antagligen inte i dem, men de är ju sådär härligt babyblå så jag kunde fan inte låta bli. De gör sig fina i min skohylla i vilket fall, har fler skor jag köpt men som jag inte använder. Blir lite varm i själen av att bara äga dem, och så är de ju en fröjd för ögat ..

Längtar tills de kommer till mig, aaaaaahhh skoooor ♥
Eviga fruntimmerspassionen, just can't stand it

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0