Blå kväll med blå öl

Fredagskvällen: Åkte till Peter som kommit hem från Västerås och drack öl med Lidman, Peter och Rickard hemma hos Peter. Runt tio gick vi ner mot Alexanders, en av de tre enda ställena i Hällefors som serverar alkohol och tog en öl innan vi gick tillbaka till Peter igen.

Några öl gick hos Peter innan vi gick över gatan för att attenda på Parlings födelsedagsfest. Där hade vi det trevligt tills vi gick tillbaks till Peter där det bara blev vatten för min del. Tonfisk käkades också, och jag lade mig runt 06.00 i Peters säng för att sova.

Drack inte mycket alls under kvällen, var nästan lite tråkigt berusad. Kände mig som en tråkig tant på 50+ som ledsnat på ungdomslivet. Bättring ska det bli.

 

Blåblåblåblåblå

 

Frukost dagen efter ! Kött och potatissallad till Peter
medan jag festar loss på ett kokt ägg och knäckebröd ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0