Sjöekologi och stutsmattebilder

En dag som denna

.. har inte varit särskilt ovanlig. Möjligen att jag blev tvingad till en jävla sjö för att skriva lite skit om sjöekologi, vilket måste vara dagens misstag. Att åka dit alltså. Hade lätt offrat ett betyg för att slippa den där skiten, kyla, höga klackar i sand (jag var oförberedd), långa sträckor att gå, och inte minst myggor. Mygg mygg mygg, de älskar mig till min förtvivlan, och det roligaste är att jag inte ens tål dem. Varje litet myggbett jag får förvandlas i sinom tid till ärr, vilket förklarar mina fläckiga ben. Blä. Död

Nedan följer i vilket fall lite bilder från helgen då Moster, Bosse, Jambo, Annie, Mor, Malie, Affe och jag var
hos mor och grillade för att fira Jambos student. Skriver ett enskilt inlägg om det lite senare när jag har lust.






Kommentarer
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Yoga kan man väl säga ni tränat,

n´est pas?

2010-06-08 @ 21:16:07
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Yoga kan man väl säga ni tränat,

n´est pas?

2010-06-08 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0