Saturday night in a grey dress

Vaknade, och gick ifrån Peters hus runt 17.00. Satte mig hos Mor och åt till sena kvällen. Kollade på Glee säsong 1 med Annie och hade det trevligt. Gick runt 00.20 ner till Alexanders för att träffa Magnus och Peter och resten av det härliga gänget som suttit och druckit öl och kollat på trubaduren som gästade. Strax efter att jag anlänt drog vi vidare till Magnus där det bjöds på musik och allmänt flummande. Det dog dock ut rätt fort, och när värden gått och lagt sig drog jag mig hemåt mot Mor jag med. Snark sa jag efter att ha snaskat på kycklingen som stod på spisen.

Såhär fin var iallafall jag innan jag drog mig utåt. Inte i ansiktet kanske, men klänningen gillar jag. Köpte den enda storleken som fanns, strl 40 haha, och jag har nu fått nåla upp hela skiten (inte för att jag har någon koll på vilken storlek jag har i vanliga fall, men strl 40 tror jag är lite väl). Men klänningen var fin, och den kommer sitta fint bara jag syr in den. Eller hur ?

I want to make it clear, I won't translate everything that's been written in swedish. Anyway: Isn't my dress pretty cute ?

 

Ignorera det faktum att jag ser kraftig ut, jag tänker utan skam att skylla på min lillasysters dåliga
vinklar. Å andra sidan har jag gått upp i vikt, så jag vet inte riktigt om jag tror på mig själv .. åh, nää

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0