Hårsnack

Idag toppade jag håret för första gången i mitt liv. Märker ingen märkvärdig skillnad från förut, men jaja. Gick iallafall
och beundrade hur extremt rakt mitt hår är efter att ha varit blött, haha släng er i väggen plattångsflickor !!

 

Om ni undrar över den konstiga färgen som sticker fram under: Det är sk frankensteins bride-slingor (egen benämning), alltså en ljus slinga på vardera sida. De är menade att vara grå/silverfärgade, vilket de nästan helt är, men jag har ännu inte blekt ordentligt på vissa ställen .. Lat som jag är skiter jag fullkomligt i det nu, så håret mitt får bestå av svart, orange och grått.

 

 


Kommentarer
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

pround of your own colour!

It´s very nice without doing

some more colour.

2010-06-11 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0