Back from Greece and on to Sthlm

Jag är tillbaka från mysiga lilla byn Nidri i Lefkas, och har ägnat natten åt att packa inför
Sthlmstrippen idag. Klockan är alltså snart 05.00, jävel vad jag borde ändra mina dygnsvanor ..

Orkar inte skriva något djupare om resan nu, men det ska jag försöka göra inom sinom tid. Inte varit en hälsosam vila-ut-resa precis, varit ute och sovit lite väl lite om nätterna (morgnarna?). Fint har det iallafall varit och jag har fattat tycke för ännu lite mer folk, nu i Grekland den här gången. Mitt kontaktnät sprider sig över världen alltmer .. Inte för att jag klagar så mycket, bara lite jobbigt att man träffar folk igen så sällan då.

En bild kan jag iallafall slänga upp, med nya stjärnskottet Mythos. Jävel så gött, klättrade
upp en bra bit i gilla-listan ! (även om den inte slår Spendrups Bright Brew, den är ju blå !!)

In English:

I'm back from Lefkas, spent all night packing my things. Going to Sthlm today, damn, the it's almost five o'clock now ..

I'm too tired to write something deeper about the trip, it's even harder in english. But I can say that it hasn't been a healthy trip, damn, drank beer and shots every night and slept too little. I enjoyed it anyway, met many funny friends there, DAMN I really didn't wanted to leave them .. It's too bad I can't meet people when I want to, I have friends all over the planet now haha

Anyway, here's a picture with the new favourite beer Mythos, greece beer of course.
Well, it doesn't beats Spendrups Bright Brew, but it has really really nice taste

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0