Om helgen i Sthlm 22-24 jan

Jag tror minsann att jag glömt att skriva om helgen jag tillbringade hos Affe i Sthlm ! 22-24jan, vilket förmodligen var sista gången vi kunde ses innan jag far till Thailand i februari. Vi är dock lite spontana i hushållet, så vi vet inte riktigt än när vi ska åka :) Det märker vi, rätt som det är försvinner jag bara. Eller ja, kommer förmodligen att häcka på något internetcafé därborta i värmen med, slösa bort alla pengar jag ska ha till tatueringen haha ..

Iallafall, jag anlände till Sthlm 22.00 på fredagen, och satte mig direkt på tunnelbanan till Vällingby för att träffa Affe som var hos sin käre vän Kevin och häckade. Kom fram, hälsade på en grabb jag faktiskt gillade (som jag dock inte tror gillade mig, haha) och överlämnade tavlan jag tecknat åt Affe som födelsedagspresent. Både han och Kevin gillade den, iallafall vad de sa, så det var väl bra .. Drack ett glas vin innan vi gick ner till kvarterskrogen för att träffa Kevins mor och bekanta.

Väl på krogen satt vi och samtalade en hel del med skaran runt bordet, var dock lite svårt för min del då jag satt längst ut på bordet samt inte kände en kotte. Blev bjuden på en öl av Kevin och ett glas rött av hans mor, den gästfriheten var det sista jag hade väntat mig ! Blev nästan lite rörd, åh vad synd att han inte verkade gilla mig alls :(

Inte förvånad dock, tror jag råkade ut för en rejäl nedåtsvacka humörmässigt den kvällen, och när det händer gör alkoholen mig till en drama queen. Minns inte riktigt hur jag var på slutet (mina minnesluckor kommer även utan alkohol), men jag vill minnas att jag satt i ett mörkt rum en stund, så jag antar att jag hade en humörsvacka vilket måste ha fått mig att se ut som en jävla idiot. Fan Tanya, faaaaaaaan

Lördagen iallafall, gjorde absolut inget annat än att ligga och dra oss i sängen och glo på film, Pirates of the caribbean, Orphan och The Hangover (vilken jag för övrigt nästan kan utantill vid det här laget). Så ja, lördagen tillbringades i sängen och någon sväng i köket för att röka, och se på fan, jag var nykter hela lördagen (Y)

Söndag var mindre kul, för detta var dagen för hemfärd. Ville inte, men ibland måste man. Åkte till Kevin och hämtade grejer jag glömt, och sa sedan adjö till pojkarna för att dra mig mot bussterminalen där jag spontant stötte på Tomas. Blev en hel del prat, ja, den killen gillar vi. Sov dock mellan Sthlm-Eskilstuna, det är underbart att sova på buss



Lite på lyset skulle jag väl tro



Haha, babyface !



Inte säker på varför, men bilden får mig att tänka på en gökunge



Nice, myees



Ost, kex och vin, här var det luxury kitchen



Framåt den stunden jag inte minns, men det måtte väl ha varit något kul på datorn



Jag är en bra fotograf när jag är på lyset. Not. Men han blev bra snygg iallafall :(



Ihp ihp ihp ihp ihp

Kommentarer
Postat av: Annie

han som sitter bredvid dig i soffan ser ut som robert pattinson.. snygg ser han ut att vara iallafall hihi

2010-02-20 @ 23:41:57
URL: http://unnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0