Nyårsfirandet 09/10, samt om favoritölen

Nyåret var lovely. Inledde bland annat de första minutrarna på året med en nyårskyss under fyrverkerihimmel ute på isen vid slottet i Örebro. Sjukt bra start på året, i say ! Lyckades tillochmed hosta fram två nyårslöften. Tvivlar på att resten av året kommer att fortsätta som det varit hittils, men jag säger bara att inledningen på 2010 har varit bättre än någonsin. Åh, mys

Tog bussen och var inne i Örebro 20.00, då jag snabbt stack till Phillip där vi spelade Fia med Hutt innan vi gick vidare. Jag stack till Mio och Peet (hos Kim och Krull) i Varberga, medan Phillip och gänget gick på någon annan fest. Vi kalasade och åkte runt 23.00 in till Slottet där fyrverkerierna skulle skjutas. Halva Örebro verkade var där, jäävlar vad packat det var. Åkte tillbaka til Varberga strax efter tolvslaget igen med ihjälfrusna lemmar där jag stannade tills festen ebbade ut. Väntade där tills runt 06.00 då jag tog en buss in till en högst oväntad sovplats, men jag är glad över att jag for dit. Vaknade och donade kvar där tills runt 19.00 första dagen på året, då jag åkte hem till kära Hällefors igen.

Nej, fler sånahär kvällar är välkomna. Sjukt nöjd över mitt nyårsfirande. Tycker bara det känns lite konstigt att inte en jävel har kort ifrån nyår, trots att jag tyckte mig se fotoblixtar överallt ? Fast jag var kanske bara full.

Utan tvekan favoritölen, men det är kanske bara för att jag är så van vid den. Visst
uppskattar jag de flesta ölsorter, men bright kommer alltid att ha någon speciell plats
i hjärtat haha. Är dock inte särskilt förtjust i öl med under 5.0%, blir som saft enligt
mitt tycke, då det brukar bli den lite starkare varianten av burken här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0