Konstbloggen som blev en blogg om supandets konst

Känner att det varit lite tomt om teckningar på sistone, men jag har dels inte haft någon kamera/scanner och dessutom inte ens orkat teckna på sistone. All lust är bara poff, borta, vilket känns lite fail eftersom det här var meningen att bli en artblogg .. Numer skriver jag bara om konsten att supa till osv, haha, men ni som läser är ju inte tvingade så ..

Sitter och varvar Ouran high school host club med Imogen Heap (!!♥!!) och pirr i magen i kombination med facebook. Vet inte hur många dygn i sträck jag varit online nu, för enbart en viss person, haha. Men jag gillar fb, tycker det är ett bra sätt att hålla lite koll på folk ..

 

Saknar min kamera, men jag måste skaffa ett nytt objektiv om jag vill ha den i fullskaligt skick.
Vilket känns rätt omöjligt nu, med tanke på att min plånbok gråter blod för tillfället. Gifta mig
rikt kanske ? Eller vad säger ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0