Fredagsmys a'la Örebro

Nu är jag hemkommen efter en kväll och natt hos Mr D i Örebro. Förfrusna tår/fingrar, vin, film, spontanbesök och kyckling är väl vad som definerar fredagskvällen. Vi kollade på The Fountain, The illusionist, Donnie Darko och V for Vendetta, och jag kan säga att jag gillar allihop, även om jag nog får vara klarare i huvudet nästa gång jag ser The Fountain. Bra skum film, i say

Efter några glas vin och någon film kom jag ju på att kära André och Sean bodde i huset mittemot ! Vilken chock de kommer få sig tänkte jag, och gick över för att knacka på (inga jag träffar ofta alls, mer än halvårs mellanrum ungefär). Japp, Andrés min när han öppnade dörren tydde på förvåning, och se på fan att man hittar ett stycke Raven där med ! Jag och Dennis kom in på ett kortbesök, och gick efter trevligt samtalande tillbaka till D's place där vi fortsatte med film och något glas vin/corona.

En grej som inte var som den skulle var dock att vi började bli trötta runt åtta-halv nio ! Vafan blire liksom, jag brukar inte vara sömnig förns runt 04.00tiden, och så håller jag på att däcka redan runt kl 22 ? Vet inte vad som hände den kvällen, Dennis måste ha drogat mig :( haha

Gick iallafall och la oss runt tolvstrecket, och somnade runt .. kan den ha varit två ? Chitchat är trevligt. Fredagskvällen var trevlig och väldigt mysig. Jag blev för övrigt imponerad av att Dennis vet vilken musik han ska sätta på som jag gillar, vilket inte många lyckas med :x I like your company, dude !

Fler mys- alternativt festkvällar, tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0