Äntligen! Bilder från Chaplinsbar@Sthlm 19dec09

Äntligen har det kommit bilder från kvällen i Sthlm ! Där jag var med grabbarna grus och såg på Avatar 3D, ni vet. Lite besviken över att de inte lagt upp gruppbilden på hela sällskapet, men jag fick en överraskning ändå: Det fanns en bild mitt i mitt kareokesjungande !

Jim, Nadine och någon jag inte minns namnet på. Träffade Nadine i sthlm, någon
gammal bekant till mina något äldre grabbar. Jag tycker för övrigt att hon är skitsnygg.



Inte en aning om vilka de två personerna är, men vi har ett stycke rygg från Mig, Benne,
Rickard och en halv David i bakgrunden. Och så är jag inte säker, men jag tror minsann
jag skymtar Alfreds halva ansikte framför mig. Vad spelar det egentligen för roll, haha ?




Haha, Peter och Rickard som sjunger duett verkar det som. Peter var nog skapligt på lyset




Peter och Rickard, två grabbar från hälleforsgänget !



En ur sällskapet mittemot, ett stycke sött var det ja.




Peter dj:ar och Rickard rappar. Skulle man kunna tro



Självklart avslutar vi med en mindre smickrande bild på mig, mitt i sången och lite på lyset
kanske. Det är sånahär bilder som får mig att fundera på hur ful jag egentligen är, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0