Thailand ♥ Text tagen från Bilddagboken

Just nu hinner jag inte skriva någon sprillans ny text om hur jag känner inför resan, men kan kanske hinna med det när jag väl är där. Just nu får ni nöja er med en kopia från min bilddagbok, bara så ni vet varför jag möjligen kommer att bli ännu mer off än vad jag redan är. Eller vem vet, har kanske asmycket tankar att skriva ner i det varma landet ..


Goodbye Sweden, Hello Thailand !

- Hallå ?

- Du får ta ledigt för resten av veckan och några dagar efter sportlovet.
- ... va ?
- Ja, du får ta ledigt för vi drar imorrn.
- .... är det här något tidigt aprilskämt ?
- Nej, jag är helt seriös, ordna det nu så sticker vi.
- ...........

Dialogen är inte ordagrann, men ungefär.

Kristin ringde sådär härligt spontant under lunchen, så jag flyr äntligen landet för två veckor. Åker alltså på Onsdagen, och tänkte försöka hinna med att träffa Affe på Arlanda lite innan flyget går. Inte för att jag träffat särskilt många överhuvudtaget nu på sistone, men kan ändå vara bra att veta att jag är borta ifall man vill mig nåt. Dyker väl in på någon internetbar titt som tätt om jag känner mig själv rätt, men ni får komma ihåg att tiden går ungefär 6 timmar före där .. ÅÅH vad jag har längtat efter att få gå i sommarkläder igen


G Ö T T T T T T T T

Bild ifrån när vi var i Södra Thailand hösten 2008
Finns många många många fler på min myspace, Nick: Calory

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0