Kan inte uttrycka min tacksamhet till Jonas, Bo och Silas. Helt jävla underbara

AAAAAAHHHHH, Jonas Bjerre, bli min nu nu nu nu !! Kan inte få nog av videon till Repeaterbeater, ser den om och om och om igen, Jonas Jonas Jonas, han är väl för fin och underbar och underbar och fin och ÅÅÅH, vad jag vill ha honom. Måste vara den finaste mannen på jorden, och hans sång, hans sång var nog det som trollband mig först, han har en så ljuv falsettsång som går rakt in i hjärtat att man nästan inte förstår det själv, så fin, så underbar, så så så .. åh, det finns verkligen inte ord för hur mycket jag älskar dem, deras musik, känslan jag får, åh, Mewmewmewmewmewmewmew forever. Det är sjukt hur mycket man egentligen kan känna för några man faktiskt aldrig träffat.

 

Kortfattat:

 

Mew är det finaste bandet i världen. Jag har lyssnat på dem i många år nu, och det känns helt rätt att tatuera in deras bandnamn på min arm. De har spelat en enorm roll i mitt liv, varesig jag ångrar det eller ej, och förtjänar att för alltid göra sig påminda även om chansen att jag glömmer dem är minimal.

 

 

 

Jag kommer säkerligen att börja gråta om jag får se dem i sommar, vilket jag för
guds hela höger hoppas, jag tror att mitt hjärta brister om jag missar dem en gång till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0