Kaffefläckar kan ta sönder något inom en tecknare

Bilder på lite gamla teckningar jag nyligen rotade upp !

Spillde kaffe över hela mappen, och tur fan att det inte var någon av de nyare bilderna jag var hade däri, för då skulle jag nog ha börjat gråta. Har varit nöjd med flera stycken på sistone, ett mirakel då jag inte alls brukar bli nöjd. Första bilden är iförsig rätt ny, medan de andra är från början på 2009 eller liknande. Minnet sitter inte riktigt där det ska, men det spelar inte så stor roll i nuläget.. Och nej, jag slutför i princip aldrig teckningar, det finns alltid något man kan lägga till eller så. Jag stoppar helt sonika bara in dem i mappen och hittar dem någon gång igen, och så vidare i all oändlighet.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0