Pralinmissbruk? Sjukligt tvångssyndrom? Pralinterapi?

Mina nya pralinformar har kommit, och jag är glaaaaaad. För det iallafall. Trots att det svider lite när jag tänker på de
425:- de kostade (för 2 stycken!!) så är det okej. För nu har jag mina pralinformar för mig själv and I love it.
They're so shiny, so bright, so smooth.. Argh, extaaaaaaaaas

Jag vill dock inte ens tänka på hur mycket pengar jag lagt ut för alla dessa praliner jag gjort. Helt galet, har säkert gått mer än 900:- om man räknar in formarna. Choklad är dyrt. Fyllning är dyrt. Men ack så trevligt att pilla med..

Här är en liten sneakpeak från mitt under pralinprocessen, och
självfallet en bild på mig mig och endast mig. Min blogg, my rules.



Lille Kim med kamera, och se så han får mig att le.
- Ja, osminkad var jag också.



Kommentarer
Postat av: sandra

snygga piercings! (: har också i medusa ;)

2011-01-11 @ 11:57:59
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0