Livet som flyktig manet, I love it !

Sitter och tänker tillbaka lite på den här sommaren. De 2-3 festival/eventveckorna har gett mig så otroligt mycket. Jag älskar att fara runt som en jävla manet, jag bara totalt älskar friheten man har ! Inte en jävel därhemma vet vad jag exakt sysslar med när jag är borta. Jag kan gå och råna en bank om jag vill ! Haha, inte riktigt, men fattar ni själva grejen ?

Iallafall, festival är fortfarande bland det bästa jag vet, att vara så totalt galen och fri är helt jävla underbart ! Speciellt på event, då det är många som samlats för samma orsak liksom. Jag kan inte förklara vad jag menar nu, jag känner mig konstig som försöker få ut nåt jag inte vet hur jag ska säga. Vad ska jag använda för ord? Jag vet inte. Men jag älskar i vilket fall att resa och alla sorters event.

Fan vad jag mår bra av det. Fan vad jag älskar att träffa både nya bekantskaper. Nu låter det som att jag inte alls vill vara hemma, men det är inte grejen ! Hemma är skönt och avkopplande, vilket självfallet är bra då och då, men jag tror mig vara en sån person som behöver mycket fart och fläng i livet. Det verkar vara då jag mår bäst, när jag bara far runt, träffar nytt folk och umgås så det står härliga till. Borde kanske flytta in i en husbil ? Synd bara att man får skuldkänslor över att man inte är hemma så mycket, de här hemma måste tro att jag vantrivs eller något så mycket som jag far omkring haha ..

Så är det iallafall inte ! Bara det att jag äntligen hittat något jag verkligen mår bra av även om det blir kaotiskt ibland. Traveling and festivals für life ♥

Bilden är iallafall från årets Arvikafestival, lägger de ner dör jag !
Jag har för övrigt minnesluckor och minns inget från den där perioden haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0