Anyamanee som blev Malie

Började på en realitybild idag. Måste ju starta någon gång, kommer aldrig lära mig det där med skuggor annars .. Men förjävligt är det att använda en alldeles för liten stompfer, skuggningarna blir inte lika mjuka som med en stor. Åh vad jag hatar de jävlarna som snodde min väska i Sthlm för några veckor sen ....

Iallafall, stiftpenna, ministompfer och sudd är vad jag använt hittils, mer lär et nog inte bli heller. Ska föreställa mig och min lillasyster Annie, den här bilden är bland de gosigaste som finns på oss två. Ett litet problem bara ........ Det ser ut som min andra lillasyster, Malie, och inte Annie. Vadfään! Too late för att göra något åt det nu eftersom jag inte kan sudda ut ögonen, men surt ändå, visst att jag gärna målar av Malie med, men det är ju min och Annies signaturbild och inte Malies :( Buhu.

Jaja, första realitybilden jag försöker mig på. Blir väl förhoppningsvis bättre om jag fortsätter ..










Anyamanee är för övrigt ett namn vi kom på när vi pratar om oss båda.
Tanya + Anyamanee (kallas Annie) = Anyamanee. Logiskt ?

Kommentarer
Postat av: Äni

Tanyamanee faktist!

2010-05-13 @ 20:50:14
URL: http://unnie.blogg.se/
Postat av: Wipanee Chailom Stenberg

Fina namn med fina meningar.

Fina teckningar du har gjort!

2010-05-30 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0