Purrpurr, önsketankar och mys i magen. Samt baksidor såsom julklappspanik och sedelätare

Om man bortser från att ett våldsamt illamående sakta tar över, så känns saker och ting faktiskt rätt ljusa. Okej, kanske inte det faktum att jag inte rökt sen söndag lunch, och kanske inte det faktum att jag är pank heller, men yada ..

Som sagt, ser lite ljus i vintermörkret, börjar bli lite smått intresserad av en pojke som faktiskt skriver till mig lite då och då, inte kan han väl inte tycka jag är en idiot isånafall ? Det är egentligen för tidigt för att känna av hans personlighet, men vad jag fått uppleva hittils har varit lovely. Sitter just nu och glor igenom bilder på honom och purrar för mig själv, haha. Purrpurr, önsketankar och mys i magen.

Har minst sagt panik över julklappandet, hart fortfarande 5 stycken kvar att ordna, och inte en blekaste aning om vad jag ska ge. Att jag är pank hjälper inte situationen, att ha 20 personer att tänka på tog uttryck i plånboken redan i november. Arvikabiljetten jag köpte för decemberpengarna står iförsig skyldig som sedelätare .. Yada. Panik har jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0