Fotot gör inte bilden rättvisa.

Gjorde en ny bild idag .. inte klar nej, men kommer förhoppningsvis att bli till veckan. Tänkte lägga till lite bakgrund för en gångs skull, frågan är bara vad det skulle vara .. Snöflingor vore fint, men jag undrar då fan om jag klarar av att teckna acceptabla såna.

Sista balettlektionen idag, och jag måste säga att hon körde skiten ur oss. Undrar om jag kommer att kunna gå ordentligt imorgon, kändes som att hela lårmuskeln hoppade ur plats då och då. Funderar på att ta upp para-para igen, armarn behöver sig en work-out märker jag .. Och en koregrafi till Mew, ja, det står också på to-dolistan. Frågan är bara hur man ska lyckas komma på en solodans som dessutom ser bra ut till just Mews underliga toner.

För övrigt väldigt trevligt att ångestpiller hjälper mot klåda, var något nytt !



Ps. Va lite kul när jag hittade en tomat, en knäck, en lussebulle
och ett ägg när jag rotade igenom väskan för en tändare. Värt (Y)

Kommentarer
Postat av: Jas

Jaså så denna är din blogg då? ;)



SV: Njae.. jag gillar varken matlagning eller bak. Vet inte, inte underhållande.

2009-12-09 @ 20:09:50
URL: http://keedo.blogg.se/
Postat av: Cal

Ja, det är min andra, och nyaste : ) Den andra är inte offentlig, utan mer som en dagbok bara. Och mjäk, vi alla har väl olika intresse och tur är väl det.

2009-12-09 @ 22:17:38
URL: http://calory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0